Controller senior – specialista pro finanční plánování Praha-Nové Město ID-4963CP

Datum zveřejnění: 6.9.2017
Místo výkonu práce: Praha-Nové Město
Zaměstnavatel: Česká pošta, s.p.
Pozice pro OZP

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Přidejte se k nám

  • Česká pošta je stabilní zaměstnavatel se zhruba 33 tisíci zaměstnanci
  • pracujeme v kancelářích, ne v openspace
  • pracujeme v přátelském týmovém prostředí

Další benefity

  • zkrácená pracovní doba 37,5 hodin týdně
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenky
  • zázemí velké stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • možnost aktivně se podílet na růstu kvality služeb firmy
  • motivující finanční ohodnocení

Co bude náplní Vaší práce?

  • Spolupráce při tvorbě střednědobého a ročního finančního plánu
  • Spolupráce při tvorbě krátkodobých předpovědí v průběhu roku
  • Koordinace procesu plánování, tvorba harmonogramu přípravy plánu
  • Komunikace východisek a předpokladů pro tvorbu plánu a předpovědí v rámci podniku
  • Sumarizace a optimalizace dílčích plánů za vybrané organizační jednotky, stanovování finančních limitů
  • Příprava prezentací na poradu vedení s informacemi o průběhu plánovacího procesu
  • Sledování a vyhodnocování odchylek od plánu, návrhy konkrétních racionalizačních opatření
  • Zajištění vazby mezi finančním plánem a investičním programem, simulace odpisů
  • Participace na nastavování, sledování a vyhodnocování managerských ekonomických ukazatelů a cílů
  • Průběžné sledování a zajišťování vazby mezi finančním plánem a plánem veřejných zakázek
  • Spolupráce na rozvoji Managerského informačního systému
  • Participace na tvorbě a aktualizaci jednotné metodiky controllingu, spolupráce při tvorbě a aktualizaci vnitropodnikových předpisů

Co očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Dva roky praxe na obdobné pozici
  • Velmi dobrá znalost MS Excel a MS Powerpoint
  • Znalost inf. systému SAP a BNS výhodou
  • Samostatná, spolehlivá a zodpovědná osobnost
  • Výborné analytické a logické myšlení
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Flexibilita

Kde budete pracovat a kdy můžete nastoupit?

  • v Praze
  • nástup dle dohody

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Zaujala Vás tato nabídka?

ODPOVĚDĚT